Vrijwilligerswerk bij Action for Cheetahs Kenya - Reisverslagen van Suze Billmann - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk bij Action for Cheetahs Kenya - Reisverslagen van Suze Billmann - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk bij Action for Cheetahs Kenya

Op 3 mei is het dan zover en ga ik 2 weken als vrijwilliger werken bij Action for Cheetahs in Nairobi, Kenya. Een stichting die zich inzet voor het behoud van de cheetah onder andere door het uitvoeren van wetenschappelijk onderzoek, voorlichting geven aan en scholing van de lokale bevolking. En het uitvoeren van innovatieve projecten die er voor moeten zorgen dat wildlife, waaronder de cheetah, en de mens in harmonie samen kunnen leven. En aansluitend nog een week op safari naar o.a. Tsavo East National Park om mijn adoptieolifant Tassia te bezoeken.

24 Mei 2014

Dag 20 - 21

22 Mei 2014

Dag 19

21 Mei 2014

Dag 18

20 Mei 2014

Dag 17

19 Mei 2014

Dag 16
Suze

About me: Adventurer, traveller, philosopher, enjoying life, adopted 3 elephants in Kenya, 1 cheetah in Namibia and a sheep in the Netherlands, communicator, spontanious, enthousiastic, ICT - functional application manager, passionated, writer (blogger). Interested in: Africa, wildlife, animals in general, nature, photography, art, other cultures, Asia, laughing, people, travelling, adventure, eating good food, drink wine and meanwhile have inspiring conversations with interesting people, cooking, my 3 cats, sports.... Personal philosophy: Live life with great passion, routine is lethal, so encounter the adventure as often as possible. 'Normality is a paved road. It's comfortable to walk, but no flowers will grow on it' - Vincent van Gogh